Pride Parad 1/8

Lite bilder från årets Pride Parad




     
   
     
     
     
     
            
     
     
     
     
     

Det blev en hel del bilder...

Och så ett par bilder på Yvonne, på väg till platsen, där jag skulle få fotografera henne, alltså bakom kvinnan, som fattade ingenting när en "konstig" kvinna gömmer sig bakom ryggen på en.. hihi..


På väg till fotografering ;)



På plats för fotografering (bakom kvinnan med barnvagnen)



Undrar om vad som hände där heh..



Så var årets pride parad över, och jag stack till jobbet och Y till brorsan...

På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Härliga och roliga bilder Hilkka...skulle ha velat vara med...:))

Förresten, du ville ju ha vägledning inom konsten

att festa...vi kan väl ta en fest nästa gång du kommer hit då....så kan du få exempel på nära håll....:))

Kramar

2009-08-05 @ 21:00:39
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej, kul med bilderna, och ja, jag är lite blyg hehe

2009-08-06 @ 21:04:51
Postat av: Marie

Ja det där var inte liiiite bilder :-D Ska kolla in dem nu... Kramar!!

2009-08-08 @ 22:06:54
URL: http://www.familjenekstrom.com
Postat av: Hilkka

Hej tjejer! Sylvia, nästa gång jag kommer, blir det bara på en väldigt kort tid, så vi kommer nog inte hinna så mycket. Jag hoppas att så småningom kommer jag kunna vara lite längre tider i Säffle. Trivs ju jättebra där. Men ditt löfte har jag fått tryckt här.. (skriftligt) hehe .. Yvonne, så blyg är du inte!!! ;) Marie, tur att jag inte satte dit alla mina bilder från paraden ;) Kramisar till er alla =)

2009-08-09 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0