Hemma igen

Semestern i Säffle är över... och så är man hemma igen..

Det är lite långtråkigt på jobbet, det finns inte så mycket arbete, hoppas lite mera på den varan nästa vecka, när flera har semester...

Jag hade besök i går i alla fall av Helena, som börjat sin semester och gjorde helt rätt, med att besöka mig...

Och så här glad ser man ut, när man har hela semestern kvar framför sig...

Vi hade riktigt trevligt, och hoppas att hon tittar in snart igen...

Jag hade en bra bild på Helena från tidigare besök, men jag har för gammal kamera, som jävlas med mig ibland.. Jag vill hemskt gärna få en ny kamera... Hoppas ni tycker också det... och skulle någon vilja köpa en sån till mig, så tackar jag och tar emot.. hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaa......

Jäkla kamera som förstör en bra bild =(

Vi får se om det blir någon ny kamera, jag fortsätter diskussion med mig själv, och få se vem som vinner, hjärnan eller hjärtat..

Så här på sommaren, är det bra att gnida lite på hjärnhalvor... Så min fråga är, vad är detta för något, och var finns originalet?? (Mutorna lönar sig inte)

och samma bild i en annan vinkel

och att bilderna inte blir bättre, vet ni vad jag skyller på...
grrrrrrrrrrrrr............

Nu är det dags att göra lite annat... svara på email, diska, ringa, pyssla och dittan och dattan....


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hej, hej!

Attans, nu hann vi ju inte träffas ändå....:(((

Svärmor fick ju en infarkt i samma veva och det har varit så mkt strul.

MEN iaf....tänkte ju skicka lite godis som muta...men nähejdå....

JAG tror att det är en soldat från "Terrakottaarme'n " I Kina....Anton tror det är en samuraj...:))

Vad trevlig hon ser ut, din väninna!

kram

2009-07-13 @ 21:56:05
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Hilkka

Hej. Jo, det stämmer, det är en soldat från terrakottaarmen i Xi'an i Kina. Samuraj var en kul gissning. =) Vi tänkte på er, när jag var i Säffle, men tänkte att ni nog har fullt upp med "barnen" och barnbarnen..

Hoppas det gick bra med svärmor!!

kram

2009-07-14 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0