Igelkott bar (siilibaari)

Igelkottarna har det bra i närheten min systerdotters hus. Dom har ett eget hus, fast det är nog mer som bar eller restaurang.. dom rackarna äter ju hela tiden, känns det som..
Igelbar

Här har vi framsidan

Och är det inte en kund, som är på väg??

Han kommer lite försiktigt, det finns redan en kund inne

Han kikar in och tar bakvägen..
Det var en lurig en...
Han gick in och så uppstod slagsmål och han fick gå vidare...

Han som var inne har ätit sig massor av fisk.. försökte fånga honom genom takluckan

 
Han bara käkar..


Nää.. vi tyckte att han skulle visa sig, så mycket fisk som han fick, så vi kastade en fisk utanför bakdörren, så han fick komma fram och visa sig




När jag försökte gå ännu närmare och ta kort, så nappade han fisken i munnen, vände ryggen och försvann in...
okej då...
Smaklig måltid



Kommentarer
Postat av: Bengt

Vilket mysigt litet krypin :)

2009-06-28 @ 19:04:07
Postat av: Sylvia

Åh, vilka söta små varelser!

Tyvärr är ju igelkottar rätt sällsynta här nu, man

har tur om man får se en....

Hoppas du har det bra..kommer du hit snart?

Kramar

2009-06-28 @ 21:34:31
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Bitta

Onnistuit saamaan monta hyvää kuvaa niistä ja hauska tuo tekstitys :)

2009-07-03 @ 00:01:26
Postat av: Hilkka

yep Bengt. =) Hej Sylvia, jag är i Säffle nu.. tyckte att jag hade gott om tid, men halva tiden har redan gått. Tur man har ett par dagar kvar =) Kiitti Bitta =)

2009-07-05 @ 22:07:23
Postat av: Carola...så d så...

igelbar?

iglar...uuurk

2009-07-23 @ 22:23:58
Postat av: Hilkka

Halloo Carola.. Försök inte, om du bara kom in, så skulle du trivas.. hihi =)

2009-07-24 @ 12:20:09
URL: http://hilkan.blogg.se/
Postat av: Hilkka

Carola.. heh.. först nu såg jag att jag skrivit igelbar... hehe .. jag är en ytläning....

2009-07-25 @ 14:59:22
URL: http://hilkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0