LUFTBALLONG OCH HJÄRTKLAPPNING



Några dagar sen när jag satt vid datorn, kastade jag en blick ut genom fönstret och fick syn på en luftballong, som flög väldigt lågt..
Tänkte faaan.. den kommer krascha mot väggen.. hjääälp, ska jag springa ut eller..
Hämtade kameran och tog den här första bilden... och väntade med hjärtat i halsgropen va som skulle hända...



Det tog lite tid innan den åkte lite uppåt och korgen syntes... Men tyckte att den kom mot mitt fönster...
Hjärtat bankade..  Varje sommar har dom flygit över här, men dom har varit högre upp i alla fall..
Nu när den här kom in i vår innegård, kunde jag se tydligt folk i korgen som stod där med sina kameror..
Men jag var tyvärr förlamad, förmodligen missade jag "årets bild"
Tittade bara dom utan att kunna knäppa mera bilder..
Sen "vaknade" jag till när dom nästan passerat..



Men farligt lågt var dom..
Usch..
Här försvinner dom ... tack o lov..

Nu kan hjärtat sluta banka igen...
"Faran" över..

Kommentarer
Postat av: Bengt

Grattis till din nya blogg och det skall bli jättekul att följa den! Det var läskigt med luftballongerna...bäst du håller fönstrena stängda så du inte får ovälkommet besök :O

2009-05-25 @ 21:24:46
Postat av: Hilkka

Bengt, menar du att jag måste köpa hem Gevalia?? Har nog fel sorter hemma ;)

2009-05-25 @ 21:56:12
Postat av: Sylvia

Men hej Hilkka....vad kul att du börjat blogga igen!

Ser att du oxå tog blogg.se, jag tycker det funkar bra med bilderna här.

Vilket äventyr med luftballongen!

Bäst du köper hem Gevalia....:)))

Kram

2009-05-25 @ 22:20:26
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Marie & co

Hej!!! Vad roligt, denna bloggen ska jag lägga till under våra "länkar"! Då tar jag bort den andra du hade då... Först vill jag å Elias vägnar tacka så mkt för presenterna som han fick på födelsedagen!! Har ju inte hunnit skriva och tacka för dem, ens... Jo här har varit fullt upp med lampolyckor och annat elände... Fast födelsedagar är kul :-D Så länge det inte är man själv som fyller år, haha! Läskigt det där med luftballongen... Men jag antar att de landade välbehållna :))

Kram från oss alla!!!

2009-05-25 @ 22:28:46
URL: http://www.familjenekstrom.com
Postat av: Hilkka

Tack snälla Marie och Sylvia!! Är glad att ni vill besöka mig =)

2009-05-25 @ 23:19:28
Postat av: hej hilkka vilket trevlig inslag

hej hilkka hoppas att allt är väl med dig vilka trevliga bilder men dom flög lågt må jag säga hej så länge kram på dig

2009-05-26 @ 13:52:51
Postat av: Hilkka

Hej Anita! Tack att du kikade..

2009-05-27 @ 00:40:19
Postat av: Bengt

Ja, det är nog bäst att du lagrar upp ordentligt med extrastarkt Gevalia :)))

2009-05-27 @ 07:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0