Stockholm maraton

Så var det dags för årets upplaga av Stockholm maraton.. Har ej sett den på åratal, men R frågade mig om inte jag ville följa med henne och titta på. Hon har servat sin systersson och hans kompis flera år nu..
Vi åkte tillsammans dit, men jag åkte hem tidigare, för jag skulle få besök av H.
Här är några bilder från början av Västerbron

                                                                                                           Här har vi ett par killar med som har lite "fuskkrafter"

                                                                                           Det fanns en och annan lustig figur som hann förbi utan att jag hann märka dom..

                                                                                    Här har vi en fånge som springer med sin svarta "boll"

                                                                         Bilderna på måfå brukar inte bli så bra... men vill ändå ha den här bilden av tanten med sina rosa strumpbyxor ..

                                                                                 Här har vi förmodligen ett par ihopkopplade med ett snöre.. eller??? är den ena den andras husdjur?? ledarhund kanske??

                                                                                     Det finns folk som är riktiga underhållare.. här sprang 2 deltagare med sina minigitarrer och spelade ..

                                                                                   Här servar R sin systersson och hans kompis

                                                                                    Och så sprutar man lite rosenvatten på "pojkarna"... så nu kan dom fortsätta springa uppiggade och fräscha ;)


Och så 2 dåliga bilder på bilen som kom före killen som förmodligen vann det hela.. Han hade i alla fall rejält försprång





Kommentarer
Postat av: Sylvia

Haha, hon i rosa tights var ju för rolig...:))

De hade ju toppenväder iaf, fast det kanske var lite väl varmt för att springa!?

Kram

2009-05-31 @ 22:29:39
URL: http://stirserudsbloggen.blogg.se/
Postat av: Marie

Angående länkarna - självklart!! Det vore bara skoj! :)) Tackar ödmjukast för hjälpen. Nu ska jag kolla in bilderna du lagt ut, har inte hunnit det förrän nu... kramar från barnen!! (jaja, mig också... ;)

2009-06-01 @ 22:46:17
URL: http://www.familjenekstrom.com
Postat av: Hilkka

hej Sylvia och Marie. Det var nog för varmt att springa, det var nästan för varmt att titta på ;) Marie, du får inte mycket hjälp av mig.. det är inte så många som läser här. =( Men det är roligt att ni två gör det!! Kramar

2009-06-01 @ 23:16:33
Postat av: Bengt

Jodå Hilkka, visst läser jag, men du menar nog att jag inte skriver ;) får bli ändring på de, har vart så mycket nu bara..kram!

2009-06-02 @ 22:35:15
Postat av: Hilkka

thx Bengt

2009-06-02 @ 22:37:35
Postat av: Anonym

Hilkka, hoppas du inte glömmer att ta vara på Stunden i Finland :) kraaam

2009-06-05 @ 20:51:46
Postat av: Bengt var det postat av ;)

2009-06-05 @ 20:52:54
Postat av: yvve

Hej, vilket härligt väder ni hade när det var Stockholms Maraton :)

2009-06-05 @ 22:41:39
Postat av: Hilkka

Tack Bengt och Yvve!! Roligt att ni kikade ;)

2009-06-06 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0